h1

kenapa wordpress?

Ogos 24, 2007

All these while aku blogging @ reriki.blogspot.com. Dalam last post (20th July), dan dan je ada 10 comments yang memang out-of-topic, cerita pasal politik & kandungan comments tu memang boleh buat aku disabit menentang kerajaan. Kira macam kalau ada orang nak frame aku buta-buta je la boleh masuk ISA…

Tapi yang bullshitnya, semua 10 comments tu ditulis pada pukul 6.33 hingga 7.13 am, gila mana nak dapat 10 orang Malaysia yang baca blog aku, lepas tu comment dalam masa 40 minit tu, out-of-topic. Biasa-biasa pun 3-4 comments je dalam satu post aku, tu pun amik masa 2 minggu orang nak comment. Bengap betul sape yang punya keje nih.

Since blogspot takleh nak reveal IP address, akhirnya kena la aku berhijrah ke wordpress, since wordpress simpan log IP address pemberi-pemberi komen. So sape yang rasa nak trace dari mana readers korang bagi comment, hijrah la ke wordpress, especially blog yang selalu mengguris hati pembaca.

So here me now, new married life & new blog (soon new job) 😛

Congratulations to me & thanks kepada semua yang datang masa kenduri Terengganu & Melaka. Millions lorry of sorry kepada yang tak dijemput. Sori la tak sempat… 😦

2 comments

  1. hi abg riki! tukar blog lagi ke?


  2. Aku pun pakai gak blogspot..Tapi hampeh laa..

    Bile join wordpress..fuhh ari2 kena update blog..

    Aku suka berblog tapi sbb kerja tu yang susah sket nak update.. 😦

    How i wish aku dapat kerja lain..!!



Tinggalkan Jawapan

